Niewykorzystany model w grze, w przeciwieństwie do podobnego - istniejącego, ten ma zaprojektowane wnętrze. Choć czy miała to być inna wersja istniejącego czy też kolejny budynek - trudno w chwili obecnej powiedzieć :) |
Mapy światła zostały wyliczone w edytorze QED na karcie ATI, jednak na kartach NVidii wychodzą znacznie lepiej, w szczególności efekt światła i radiosity - na ATI wychodzą przejaskrawione. Reasumując - czepiam się, bo tak źle nie jest ;) |
Zaraz po przejściu przez główną bramę, jest długi korytarz prowadzący do olbrzymiej windy prowadzącej do podziemi. Możliwe, że z założenia miało tu być więcej detali, tu na screen'ach przedstawiony jest tylko jeden obiekt + attachment'sy (MEF). |
Wnętrze budynku + głęboki szyb w dół. Ciekawe czy miało to być wykorzystane tylko do końcowego filmiku level'u 13, czy też David miał się tu dostać i zjechać windą do podziemi?.. |