IGI 1 Level 1 Trainyard 2_MOD 1.0 alpha

    Pomysł generalnie zrodził się jeszcze w 2008 roku, kiedy to eksplorując po raz x-ty pierwszy poziom gry IGI kłębiły się po głowie myśli, jak by fajnie by było gdyby można choć troszkę rozbudować ten etap dorzucając pare budynków i skomplikować nieco rozgrywkę. Wtedy to graniczyło z cudem z powodu braku narzędzi.. Lecz obecnie dysponując na szczęście już kilkoma narzędziami, udało się trochę go urozmaicić ;) Większość podziemnych korytarzy zostało zaprojektowanych jeszcze w latach 2008 - 2009, jednakże projekt legł na dłuższy czas niedokończony. W zeszłym mięsiącu padła decyzja reanimowania projektu i dokończenia, tak powstała pierwsza "alpha" - wersja rozbudowanego MODu do etapu Trainyard.

Friends_x2
Widok na tunel nieopodal startu misji. Zostało dorobione wnętrze tunelu. Jest dość długi :) Ale nie mam jeszcze pomysłu na jego dalszą część, można coś jeszcze dorobić :P
Friends_x3
Została zmieniona pora rozgrywki - na późny wieczór, orginalne modele z IGI 1 przy dokładniejszym oświetleniu prezentują się jeszcze lepiej :)


Trainyard_x4
Wnętrza głównie przeliczane były z wyłączonym parametrem Ambient Light przez co wygląd pomieszczeń nabrał bardziej głębi i klimatu.


Trainyard_x5
Jest to przejście z jednego podziemnego kompleksu w drugi. Jest połozony spory kawałek na zachód od głównej bazy.


Trainyard_x6
Jedno z pomieszczeń technicznych (przepompownia) obok tunelu. Tekstury w większości pochodzą z orginalnej wersji gry, gęstość geometrii obiektów 3d też jest zbliżona do orginalnych, więc wszystko razem stanowi jednolitą całość.


Trainyard_x7
Pokój nad głównym garażem


Trainyard_x8
Ta część kompleksu wydaje się opuszczona, ale tylko wydaje się ;) W kilku miejscach jest pare konkretnych i wcale niełatwych do przejścia niespodzianek :) Z Dragunowem w łapach to może nie sztuka, ale z Glock'iem czy samym MP5 to już konkretnie trzeba się czaić :P

Download

..wkrótce ;)

<< POWRÓT
Menu główne