IGI 1.5 - Ekk's Downfall
Niepowiem, "trochę" mineło czasu od ostatnich wpisów z nowinkami :) Pomijając już fakt ostatniego wpisu 6 lat temu, to właśnie uświadomiłem sobie, że Project IGI ma już ok. 17 lat ! Przedwczoraj odkopałem materiały, które mi ocalały po latach, łącznie z rozpoczętym projektem IGI 1.5. Znalazły się nawet wszystkie narzędzia do IGI, które używałem wiele lat temu. Nie mam pojęcia w sumie, czy kiedykolwiek projekt dojdzie do fazy skończonej, tymbardziej, że jeden z współprojektantów porzucił raczej definitywnie temat :P . W sumie mój sentyment do IGI wciąż od 2000r nie zmalał zbytnio ;) Postanowiłem, że w sumie choć aktualnie czas wolny u mnie to status niemal nie istniejący, choćbym miał dziennie postawić 2 vertex'y w projekcie dowolnej fan-misji, czy skrobnąć kilka linijek tekstu w temacie o IGI, to się nie poddam ;)
IGI 1.5 Ekk's Downfall ma zaprojektowane w 90% 6 pięter podziemnej bazy - pierwszy level kontynuacji po IGI 1. Poziom jest narazie czysty tzn. występuje sam układ pięter, pomieszczeń, wind (działają), wyliczonych poglądowo świateł. Jest również napisany scenariusz / cały przebieg etapu od A-Z. Przebieg gry jest nieliniowy i można przejść etap na różne sposoby, co ma również wpływ na długość rozgrywki.
|
Aktualnie jeszcze są to puste i niezagospodarowane lokacje.
|
|
W sumie jest to prawdopodobnie (?) największy poziom jaki kiedykolwiek powstał na silniku IGI.
|
|
Droga pomiędzy poziomem 13. Nuclear infiltration a Wind Power Station . Koncepcyjny speed-art wykonany przez Snook'a - Damiana z czasu, jak jeszcze pracował nad projektem.
|
<< POWRÓT
Menu główne