Fan Misja - Uwolnić Anyę z więzienia

Rescue_x1
Jeden ze sposobów wejścia do obozu jest przez potraktowanie sterownika od bramy głównej Dragunov'em. Najlepiej z wieży ciśnień znajdującej się z tyłu obozu. Przy okazji można zdjąć też snajpera przy bramie.
Rescue_x2
Widok z wieży na obóz. Tam gdzie jest druga wieża strażnicza, znajduje się też główna brama wejściowa. Sterownik od bramy znajduje się przy budce na dole.


Rescue_x3
Widok na obóz od strony zachodniej.
Rescue_x7
Wewnątrz obozu przy zbiornikach na paliwo - nieopodal "Security Building", gdzie przetrzymywana jest Anya.
Rescue_x8
"Witaj mój bohaterze :)". W pierwszej wersji etapu, gdy miałem jeszcze niedopracowany algorytm liczenia ścieżki ruchu, po słodkim przywitaniu Davida, Anya wybiegała przez sufit. Warto było przysiedzieć jeszcze z tydzień na dopracowanie tego, teraz ścieżka wylicza się już prawie idealnie.
Rescue_x9
Obóz od strony wschodniej - tam, gdzie nieopodal zaczyna misję David a także znajduje się główna brama wjazdowa. Brama jest zamknięta a i snajper w wieży strażniczej niezbyt lubi intruzów.

Rescue_x4lmp
Porównanie map świetlnych - tu wyliczone zostały na GF2 MX 64MB w QED v1.1 i przekonwertowane do IGI 1
Rescue_x4lmp2
To jest screen z misji "Trainyard" - dla porównania orginalne mapy światła. Są widoczne trochę niedokładności światła nad drzwiami na wprost.
Rescue_x5lmp
Porównanie map świetlnych - Parter "Security Building", tu wyliczone zostały na GF2 MX 64MB w QED v1.1 i przekonwertowane do IGI 1
Rescue_x5lmp2
To są orginalne mapy światła (Lightmaps) z gry Project IGI 1. Widać, że algorytm był troszkę inny, pozatym napewno też były inne ustawienia przy wyliczaniu map.
Rescue_x6
Anya tuż po uwolnieniu i wydostaniu się poza teren obozu.
rescue_x10
Zdjęcie Anyi z bliska ;)


<< POWRÓT
Menu główne