Krótki testowy Level - Hangar

Hangar_x01
Hangar zbudowany w zasadzie z prostej geometri, troche boksików i dupereli. Wszystko jest wielkie - ale taki był zamiar przy projektowaniu, więc David jest tu mniejszy od skrzyni leżącej na ziemi.
Hangar_x02
W dali, nieopodal leżących trzech skrzyń widać Davida. Zastanawia się skąd trafił do hangaru bez wyjścia.. ;)


Hangar_x03
Mapy świetlne były wyliczane na karcie ATI, ale jak już gdzieś wcześniej wspomniałem - karty NVidii lepiej się sprawują do tego celu. I to nie rozchodzi się o jakąś wyższość jednego sprzętu nad drugim, lecz po prostu QED lepiej współpracuje z kartami NVidia - szczególnie z tymi starszymi.
Hangar_x04
Powiem może subiektywnie, ale silniczek ma potencjał, naprawdę jeśli ktoś ma zdolności i wyobraźnię przy projektowaniu 3d, można z QED'a wycisnąć bardzo wiele. A o moją architekturę to lepiej niech nikt nie pyta :) To coś cylindrycznego na ścianach to chyba rezystory wielkości słonia.
Hangar_x05
Przyjaciółka Davida - Anya. Troszkę inaczej wygląda jej model w IGI 2 w porównaniu z tym z IGI 1, ale gdzie wygląda lepiej to już rzecz gustu i ilości wielokątów :)
Hangar_x06
To niby jakieś słupy, ale do czego one mają być, to ja nie mam zielonego pojęcia :) Na dole jest jeszcze pomieszczenie i schody do niego.


<< POWRÓT
Menu główne