Model III piętrowego magazynu, trochę klamotów, efektu typu Glow na światłach, trochę collision box'ów (których oczywiście nie widać :) - ogólny zdany test dla Metasequoi i konwertera. Mapy światła wyliczone na GF2 MX 64MB. |
Chciałem zamieścić więcej drzewek, ale mój wysłużony Athlon 800MHz przy gęściejszym zadrzewieniu z wysiłku puszcza bąka - za dużo wielokątów do liczenia jak na niego. Architektura sam przyznam - denna, ale mimo wszystko scenka ma swój klimat.. |
Po drugiej stronie jest drugi, taki sam obiekt. A wogóle ciekawe kto zauważył, że "coś" jest na górze w dali ?. :) |
Widok z innej perspektywy. Drzewka są modelami typu Rigid, próbowałem jako Lightmap ale z powodu transparentnych liści - nie da rady. Plus dla IGI 1 - tam jest to możliwe. |
Widok okna w Metasequoi przy projektowaniu tych śmiesznych magazynów. Tuż przed konwersją na plik .MEF (MEsh File) |